V4vendetta
V4vendetta
خانه | آرشيو | ايميل


به سابت من خوش آمدید امیدوارم مطالب مورد نظرتون باشن

امکانات و ابزارها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 277
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


نوشته هاي پيشين
لينکدوني
طرفداران سریال The Walking Dead
v4laugh
از دست ندی که نصف عمرت رفته!!!
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان V4vendetta و آدرس v4vendetta.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لينکهاي روزانه
طبقه بندي موضوعي
پشتيباني
حقایقی در مورد " UFO " ها

حقایقی در مورد " UFO " ها

اگر تصور می کنید که موجودات فضایی و بیگانگان واقعی هستند و یا نیستند و اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آنها هستید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مسئله وجود موجودات فضایی و بشقاب پرنده های ناشناس سالهاست که در جهان ما بحثهای زیادی را به وجود آورده است و بسیاری از کارشناسان در رد و تایید آن صحبتهای زیادی انجام دادند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با نکاتی در مورد این موجودات و بشقاب پرنده ها آشنا کنیم.

 

 

موجودات فضایی, بشقاب پرنده, عکس بشقاب پرنده ها

 

 

موجود فضایی در اتاق تشریح

یکی از تصاویری که در این حوزه منتشر شده و سر و صدای فراوانی را ایجاد کرد، تصویری بود که توسط شخصی به نام "ری سنتلی" در دهه 90 تصویری از یک اتاق تشریح را منتشر کرد که در آن چندین نفر بر روی یک موجود شبیه به انسان با سری بزرگ و بدون مو و چشمان بزرگ در حال تشریح هستند. این تصویر در زمان خود جنجال بسیاری را بر پا کرد. اما در سال 2006 او اعلام کرد که این تصویر ساختگی است اما نه تمام آن و بلکه یک تصویر باسازی شده از یک تشریح واقعی بر روی یک موجود بیگانه است.

 

 

موجودات فضایی, بشقاب پرنده, عکس بشقاب پرنده ها

 

 

مجله هایی برای بیگانه ها

نشریه های فراوانی در سرتاسر دنیا به پوشش این موضوع می پردازند. نشریاتی همچون " Globe " ، " National Enquirer " و یا " weekly world news " که همیشه با تیترهای جنجالی به این موضوع می پردازند. البته مردم پس از سالها گول تیترهای عجیب این نشریات را نمی خورند ، تیترهایی مثل : روسها یک بشقاب پرنده را ساقط کردند، یک سفینه دو تنی بیگانه در استرالیا کشف شد و یا " بیگانه ها صورت من را دزدیدند" . نکته جالب اینجاست که این نشریات در بسیاری از موارد به راست بودن مطالب خود اصرار دارند.

 

 

موجودات فضایی, بشقاب پرنده, عکس بشقاب پرنده ها

 

 

ناحیه 51

یکی از رازآلودترین نقاط جدید ، در صحرای نوادای آمریکا محلی به نام "ناحیه 51 " است که محل آزمایش جدیدترین فناوری های نظامی آمریکا خصوصا در بخش هوایی است. در سالهای اخیر گزارشات بسیاری در مورد رویت اشیاء عجیب پرنده و یا شکسته شدن دیوار صوتی در این منطقه شنیده شده است. در سال 1947 در شهر "روزول" در ایالت نیو مکزیکو یک بالن تحقیقاتی سقوط کرد . البته این توضیحی بود که دولت آمریکا ارائه کرد. اما شاهدین عینی خبری از وسیله بسیار متفاوت می دادند: یک سفینه فضایی.

 

 

موجودات فضایی, بشقاب پرنده, عکس بشقاب پرنده ها

 

 

تصاویر بشقاب پرنده ها

پس از حادثه نیومکزیکو بود که بسیاری از ماجراجویان در سرتاسر دنیا به دنبال شکار تصویری از این بشقاب پرنده ها رفتند. از آن تاریخ به این سو تصاویر بسیار زیادی از این بشقاب پرنده منتشر شده است. واقعا نمی توان حقیقی بودن و یا ساختگی بودن بسیاری از این تصاویر و یا تصاویر ویدئویی را اثبات کرد. بعضی از افراد تصاویری تهیه کردند که بسیاری از دانشمندان و کارشناسان امور عکاسی نتوانستند خدشه ای بر حقیقت آن وارد کنند و ناخودآگاه این سوال را از خود پرسیدند: پس ما در این جهان تنها نیستیم؟

 

حلقه های کشتزار

در بسیاری از کشتزارهای گندم و جو در دنیا اشکالی با خم شدن ساقه های محصولات با نظمی خاص ایجاد می شود. بعضی از این اشکال توسط خود کشاورزان و یا حیوانات و یا در اثر وزش باد تشکیل می شود. اما بعضی از کارشناسان معتقد هستند که تعدادی از این اشکال توسط بیگانگان ایجاد شده و در حقیقت نشانه هایی برای ما ساکنین زمین است. برای نمونه تصویری که در بالا آمده است یک نقاشی است که در سال 1998 برای وزارت دفاع انگلستان فرستاده شده است و توصیف سفینه ای است که اهالی ادعا می کنند در زمان درست کردن اشکالی بر روی مزرعه خود دیده اند. /باشگاه خبرنگاران


[ <-CategoryName-> ]
+
موجودات فضایی در ماه
مشاهدات نیل ارمسترانگ و ادوین الدرین اولین انسانهایی که پا بر کره ماه نهادند : 
طبق اظهارات نیل ارمسترانگ موجودات پیشرفته فرازمینی دارای پایگاههایی در کره
ماه هستند و وقتی این فضانوردان برای اولین بار به کره ماه رفتند فرازمینیها
 هشدارهایی مبنی بر ترک ماه به انهادادند. این فضانوردان مدت کوتاهی پس از 
فرود تاریخی خود بر سطح ماه در 21 جولای 1969 بشقابهای پرنده ای را 
مشاهده کردند.
 همچنین طبق اظهارات یکی از کارمندان ناسا بنام اتو بایندر وی مکالماتی را
 به شرح زیر توسط دستگاههای گیرنده رادیویی وی اچ اف خود دریافت کرد که 
بین فضانوردان اپولو و مرکز فرماندهی در جریان بود: 
ناسا: انجا چه میبینید؟ (مرکز کنترل خطاب به اپولو11)
اپولو11:اینها خیلی بزرگند قربان! بسیار عظیم الجثه! خدای من باور نمیکنید!
من به شما میگویم که سفاین فضایی دیگری نیز بیرون ماه هستند. انها دورتر از
 دهانه اتشفشان ماه در یک ردیف قرار دارند. 
پروفسوری معروف که نخواست نامش فاش شود در جریان یک سمپوزیوم ناسا
 مصاحبه ای کوتاه با نیل ارمسترانگ داشته که بخشی از ان بشرح زیر است : 
پروفسور:واقعا چه اتفاقی در جریان پرواز اپولو11 رخ داد؟
ارمسترانگ: باور کردنی نبود. البته ما همیشه میدانستیم که امکان برخورد 
با بیگانگان فضایی وجود دارد. 
پروفسور:منظورتان از اینکه به شما هشدار داده شده چیست؟
ارمسترانگ:نمیتوانم وارد جزئیات شوم.تنها به همین اکتفا میکنم که انها
 از هر لحاظ بر ما برتری دارند. اکنون هیچ شکی در مورد وجود پایگاه در ماه
 وجود ندارد. 
پروفسور:اما ناسا بعد ها پروازهای دیگری را نیز به ماه داشته است.
ارمسترانگ:طبیعتا! اما ناسا در همان زمان متعهد شده بود که ازایجاد
 هر گونه هراس در میان مردم زمین خودداری کند و سفرهای بعدی تنها یک رفت
 و برگشت کوتاه بود.

جالب است بدانید ارمسترانگ خبری را به مرکز کنترل مخابره نمود مبنی
 بر این که پس از فرود کپسول فضایی در ماه انها دو شئ عجیب و بزرگ
 در حال مراقبت از انها بودند. این بخش از گزارش که ان زمان بطور مستقیم
 برای مردم جهان پخش میشد سانسور گردید و نتها ایستگاههای معدودی 
در سراسر دنیا ان را رد یابی کردند. فضا نوردان از این اشیا عکسها و فیلمهای 
جالبی نیز گرفتند که بعضی از انها فاش شده اند.


[ <-CategoryName-> ]
+
خانمی که توسط موجودات فضایی باردار شده!
خانمی که توسط موجودات فضایی باردار شده! +عکس
خانم جیوانا از ایتالیا کسی است که تصور میشود از تماس با موجودات فرا زمینی باردار شده باشد!این جریان موجب شوک واقعی در اروپا و بخصوص در ایتالیا شده است – این داستان مشابه یک رمان علمی تخیلی می ماند اما با توجه به آثار و شواهد موجود ، مورد جیوانا تاثیر برانگیز است.
 
به گزارش ایران ناز شرح واقعه و جنین بیگانه درون اواین داستان توسط جیوانا که در منطقه سرد دنیا زندگی میکند در تیرماه 89 عنوان گردیده است ، داستانی نه درباره تماس ، بلکه در خصوص ربوده شدن وی که اولین بار در 4 سالگی آغاز شد.
 
اکنون او 41 سال سن دارد و برای اولین بار در خصوص این ماجرا سخن می گوید:من به یاد می آورم بشقاب پرنده ای رو که در هوا معلق بود ، اون به رنگ متالیک بود (نقره ای) ، من بخاطر نمی آورم به چه صورت و چگونه وارد آن شدم و خودم رو در هوا شناور میدیدم و 4 موجود در اطاق من وجود داشتند ، هیچ چیزی به من متصل نبود (در حالت خوابیده معلق در هوا) و آنها گفتند که حرکتی نکنم .
 
خانمی که توسط موجودات فضایی باردار شده! +عکس
مصاحبه کننده: و اونها چگونه این رو به شما گفتند؟
جیوانا : بوسیله تله پاتی این رو گفتند ، اونها گفتند که برای اینکه اتقاقی برای من نیفتد من حرکتی نکنم و اینکه اونها قصد ندارند کاری با من بکنند (آسیبی به من وارد کنند)

 

پس اونها چه قصدی داشتند؟
اونها بیشتر در حال تحقیق روی مواد بیولوژیکی بودند – بافت و خون و … ، من وقایع این جریان رو کم کم به یاد می آورم (در طول گذشت زمان پس از واقعه)

آیا دلیل یاد آوری شما به خاطر نشانه هائی است که داشتید؟
بله ، این بخاطر نشانه هائی بوده که من داشتم

(نشانه ها: محل‌های زخم کوچک در نقاطی مانند کمر ، سینه ، پا)
– محل اثراتی از نور (مانند شب تاب) در بدن او مشاهده شده است (با انعکاس نور مشابه ماورائ بنفش به رنگی فسفری در نقاط مختلف بدن جیوانا در فیلم دیده می شود مشابه باقی ماندن اثر زمانی که دست خیس به بدن برخورد کند و اثر بجای بگذارد) ، این ماده روی پوست تمام آن موجودات فرا زمینی بوده که پس از تماس در بدن ما نفوذ کرده و به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار گرفته ، به همین علت از آلوده شدن آنها توسط ما و همچنین ما توسط آنها از برخورد فیزیکی جلوگیری بعمل می آمده زمانی که در آزمایشگاه تجزیه شدند مشخص گردید که این ماده از مواد طبیعی نبوده ، این ماده مشتق از سیلیس و میکا شناسائی شد – این نمونه از اتاق جیوانا گرفته شده است (داخل یک پلاستیک) و آن در یک پارچه لوله شده در منزل وی پیدا شده است.

 

بنظر محققین اثری از نیترات فسفر در آن ماده پیدا نشده که موجب درخشندگی طبیعی آن است ، این یک ماده بسیار خاص است – الکترونهای این ماده بسیار برانگیخته و شگفت آور هستند که ما به اون تغییر ساختاری میگیم و به آن یک میدان بزرگ مغناطیسی میدهد.

مثل این میماند که ما فسفر را در یک شتاب دهنده ذره ای بگذاریم که البته جیوانا به هیچوجه نمی توانسته در خانه خودش چنین چیزی را بسازد – جیوانا شرح میداد که آنها قادر بودند با نور از حرکت انسان جلوگیری کنند (زمانی که معلق در سفینه بر روی او آزمایش انجام میشد)

 
خانمی که توسط موجودات فضایی باردار شده! +عکس

 

ما در سرشت آن موجدات مانده ایم و بسیاری از چیزهائی که جیوانا نمیتواند بخاطر بیاورد اما ما با این همه ادله چه باید انجام دهیم (دلایلی که محققین معتقدند موجودات فرا زمینی به انسان ها نیاز دارند)

 

بخاطر اینکه ما سازگار با نژاد بیولوژیکی هستیم ، ما تنها از نظر زیستی سازگار هستیم ، ما از لحاظ ژنتیک به گونه آنها خیلی نزدیک هستیم ، ما کمک میکنیم به ایجاد گونه دو رگه از آنها و ما این نژاد محکوم به انقراض هستند مگر اینکه ما به آنها کمک کنیم.

در جهت اثبات این مدعی شاهد آن زندگی جیوانا میباشد (که در ادامه می خوانید)
به گزارش خلیج فارس آن‌لاین؛ جیوانا فیلم ها و عکس هائی داشت از بشقاب پرنده ای که او را ربوده بود ، این فیلمها تاثیر گذار هستند و توسط جیوانا با تلفن همراه در شب گرفته شده اند که می توان حرکت مورب بشقاب پرنده با نوری قوی در داخل در حال پرواز را مشاهده کرد که بنظر نمی رسد چیزی مشابه آن در زمین باشد (تا کنون تولید یا ساخته شده باشد

در عکس های دیگر تصاویر بسیار روشن و واضح هستند ، با آثار و شواهد مرجع میتوان اطمینان حاصل کرد که آن یک بشقاب پرنده است ، معاینات رادیولوژیک جیوانا ثابت کرد که در مغز او چیزی کاشته و نصب شده است – مطالعاتی انجام شد که آن شی غیر عادی بوده است.

او گفت : من هیچ زخمی نداشتم که بنظر رسد شیئ رو داخل بدنم کنند.
جیوانا در زمان مطالعات و آزمایشات ، یکی از دکترها چیزی مشابه به نوزاد در بدن او پیدا کرد اما بنظر اون یک نوزاد نمی رسید ، با عوارض بوجود آمده در بدن او بعد از مدتی سقط جنین جیوانا صورت گرفت و چیزی که پس از سقط توسط دکتر دیده شد وحشتناک بود.

یک ترکیب دو رگه بین انسان و موجودات فضائی – تمام مراحل توسط دوربین ثبت شد ، تصاویری بسیار تکان دهنده ، نوعی جفت که در داخل بدن جیوانا تولید شده بود پیدا شد ، موجودی با ویژگی های انسانی دارای بالا تنه و پائین تنه با دو دست و پا ، نیم تنه بالا و صورت آن مشابه نژاد ربایندگان فضائی بنظر میرسد (بصورت غورباقه مانند با چشمهائی بزرگ) سقط جنینی که با ناهنجاریهای ظاهری به مانند یک هیولا بود.


[ <-CategoryName-> ]
+
معرفی یوفوها
یوفو‌ها (اجسام پرنده ناشناس)تعاریف تقریبا مشابه‌ای دارند

چراغ هایی روشن در آسمان تیره،بشقاب پرنده ناشناخته، عامل اختلال در امواج رادیویی و داستان‌هایی که حتی پا به مرزهای ملی و مذهبی بسیاری از افراد می‌گذارند.  آیا آن‌هایی که یوفوها (UFO) را دیده‌اند همگی اشتباه کرده‌اند؟

در 9 دسامبر 1965، بسیاری از مردم جسم عجیبی را دیدند که داخل جنگل‌های پنسیلوانیا سقوط کرد...

صبح 27 دسامبر 1980، دو تن از افراد نیروی هوایی انگلیس جسم فلزی نورانی را در آسمان مشاهده کردند.

بین سال‌های 1989 تا 1990 صدها نفر وجود اجسام مثلثی شکل بزرگی را در آسمان بلژیک گزارش دادند

و بالاخره در 5 ژانویه 2000، یک بیزینسمن و چند پلیس جسم بزرگ نورانی‌ای را در حال حرکت در آسمان دیدند...

هزاران نفر در سرتاسر دنیا در سال‌های مختلف بشقاب پرنده‌های عجیب و ناشناخته‌ای را در آسمان یا زمین دیده‌اند که از خود نور منعکس می‌کرده‌ است.

آیا این اجسام ناشناخته پرنده که ما آن‌ها را یوفو می‌نامیم سفینه‌های بیگانه‌ای هستند که ما را از سیارات دیگر مشاهده می کنند؟ یا جزو صنایع نظامی پیشرفته هستند؟ یا ممکن است بالن یا هر چیز قابل مشاهده باشند؟

در این جا به رمز و راز یوفو‌ها می‌پردازیم، آن چه محققان تاکنون کشف کرده‌اند و آن چه به صورت ناشناخته این اجرام پرنده عجیب را احاطه کرده است. 

اواسط قرن بیستم، نیروی هوایی آمریکا عبارت یوفو را به عنوان اصطلاحی فراگیر به نورهای ناشناخته و بشقاب پرنده‌های نورانی در آسمان اطلاق کرد اما در بین محققانی که روی یوفو کار می‌کنند این اصطلاح مترادف با سفینه فضایی ناشناخته است.

به گفته آلن هاینک ستاره شناس قرن اخیر، یوفو به معنی یک شیء یا نور است که در آسمان یا زمین دیده می‌شود، مسیر دورانی دارد، متحرک و درخشنده است. اگرچه یوفو در تعریف اولیه گیج کننده نیست اما بعد از بررسی دقیق کلیه شواهد موجود توسط کسانی که از نظر فنی تعریف مشترکی دارند، ناشناخته باقی می‌ماند.

یوفو‌ها خیلی مواقع خوب تشخیص داده نمی‌شوند، مثلا شاید با یک بالن یا چراغ های هواپیما اشتباه گرفته شوند اما به هر حال حتی اگر 10 تا 20 درصد هم یوفو باشند به عنوان یک راز باقی می‌مانند.

البته به نظر من موجودات فضایی واقعا وجود دارن و برای اثبات این موضوع دلایلی منطقی دارم که در پست های آینده به اون ها اشاره میکنم .

راستی... به نظر شما موجودات فضایی وجود دارند یا نه؟ حتماااا نظرتونو بگین.

 


[ <-CategoryName-> ]
+